B.U. este unul dintre brandurile care îmi trezește nostalgii, și, deși azi nu il folosesc atât de mult, a fost printre primele mele parfumuri – cred că toate vă amintiți cutia aceea galbenă, de metal, in care găseai sticluța de parfum – și mă bucur că pot să scriu despre el azi cu aceeași plăcere cu care il purtam acum 20 de ani. După toți acești ani, mesajul din spatele acestui brand și al campaniei pe care tocmai a lansat-o este neschimbat: Fii tu însăți! #BUnofilter
Iată unul dintre motivele pentru care mi-a plăcut mult această campanie și vreau, astfel, să vă povestesc despre ea. Noi toate suntem diferite, din fericire, iar îndemnul campaniei #BUnofilter vine sa sustina spiritul tanar in diversitatea şi multiplelor sale atitudini exploratoare, autentice si spontane, in necesitatea sa de a se exprima liber. Universul #BUnofilter redă frumuseţea şi complexitatea realului, vorbește despre a fi cine iți dorești să fii, despre libertatea, bucuria şi distracţia de a fi tu şi despre a nu te limita.
Odată cu această campanie s-a lansat și cea mai nouă versiune a acestui parfum îndrăgit, B.U Golden Kiss, o ediție aurie şi luminoasă, o noua gamă ce evocă spiritul autentic şi efervescent. Aroma sa este floral-fructată cu note de măr verde, pară dulce şi bergamotă, iasomie, prună şi violete, vanilie si mosc.
Cum poți să participi și tu la campania #BUnofilter
Pentru a sărbători diversitatea #nofilter, B.U. lansează microsite-ul celei mai ample galerii de momente fără filtru: www.BUnofilter.com. În perioada 01.04.2016 – 02.06.2016, timp de nouă săptămâni, microsite-ul va lansa câte o provocare ce vine cu premii săptămânale şi se încheie cu alegerea fetei B.U. Fiecare săptămână se prezintă sub semnul unei stări de spirit B.U., precum sparkling, wild, party girl, spicy, inFashion, free, romantic, inLove şi passion. Fetele sunt invitate să se logheze pe microsite-ul dedicat acestei campanii, iar pentru a participa în cadrul concursului, acestea trebuie să urmeze trei paşi:
1. Să selecteze o fotografie personală;
2. Să aleagă o stare de spirit dintre cele disponibile în website;
3. Să încarce fotografia.
Curajul şi originalitatea vor fi răsplătite cu o şedinţă foto profesionistă în care câştigătoarea #BUnofilter îşi va dezvălui aura colorată.
PR Samples, this is not a sponsored content (P) . Read my disclaimer.