Una dintre cele mai importante lansări ale anului în România, în materie de cosmetice, cred că rămâne cea a brandului Bobbi Brown. Am avut bucuria să fiu invitată la evenimentul ce a marcat această lansare şi am descoperit, cu această ocazie, mai mult din filosofia pe care fondatoarea Bobbi Brown a pus-o la temelia acestui brand, o filosofie de viaţă pe cât de simplă pe atât de importantă pentru orice femeie.
“Femeile vor să arate şi să se simtă ele însele, doar mai frumoase şi mai încrezătoare.”
“Secretul frumuseţii este simplu – fii tu însăţi.”
Bobbi Brown
Bobbi Brown şi-a început cariera de make-up artist în anul 1980 şi 10 ani mai târziu pune bazele companiei sale lansând 10 nuanţe de rujuri esenţiale pe care reuşeşte să le comercializeze în celebra Bergdorf Goodman din New York. Dacă planul său era de a ajunge să vândă 100 de bucăţi în prima lună, iată că aşteptările sale au fost cu mult depăşite, vânzările fiind de 100 de bucăţi PE ZI. În 1995 ea atrage atenţia imperiului din industria cosmeticelor Estee Lauder Companies, care decide să cumpare Bobbi Brown Cosmetics. Cu fondatoarea să încă la cârma companiei, astăzi, Bobbi Brown este un nume global pentru machiaj, parfumuri şi produse de îngrijire, prezent în peste 65 de ţări şi 50 de magazine independente în întreagă lume.
Abordarea sa unică asupra cosmeticelor şi a conceptului de frumuseţe a venit în întâmpinarea dorinţei femeilor de pretutindeni de a purta machiaj, dar cu necesitatea că acesta să arate cât mai natural, o condiţie esenţială pentru a se simţi bine în pielea lor, de a fii ele însele. Un concept care a rămas intact şi azi, după 24 de ani, reuşind să facă din brandul Bobbi Brown unul dintre cel mai râvnite şi iubite din lume.
România va beneficia începând cu luna noiembrie de un prim magazin Bobbi Brown deschis în Băneasa Shopping City. Eu sunt foarte nerăbdătoare să descoper acolo întreaga sa gamă de produse şi, mai mult decât atât, să beneficiez de o sesiune de consultanţă şi machiaj oferită de echipele de make-up artişti instruiţi de speciliaștii Bobbi Brown, sesiune pe care magazinul o va asigura oricăreia dintre clientele sale. Sună grozav, nu-i aşa?
Ce mai trebuie să ştiţi despre produsele Bobbi Brown? Anticearcanele, fondurile de ten şi pudrele vin în nuanţe gălbui, astfel corectând tonurile naturale ale pielii şi arătând natural pe toate tipurile de ten. Produsele de machiaj Bobbi Brown sunt în culori şi tonuri atemporale pentru un machiaj oricât de subtil sau dramatic îşi doreşte fiecare. Pensulele şi uneltele de machiaj sunt de nivel profesional şi sunt realizate manual. Toate produsele beneficiază de ingrediente naturale, uleiuri esenţiale combinate în tehnologii de ultima oră.
Lansarea aceasta a adus în România şi pe Eduardo Ferreira, directorul de creaţie şi educaţie Bobbi Brown. Antrenat şi pregătit de însăşi Bobbi Brown, Eduardo a prezentat cu această ocazie felul în care, într-un mod cât mai simplu şi natural, poţi să faci un machiaj corect, uşor de realizat şi care să arate, în acelaşi timp, impecabil. Recomandarea lui Eduardo Ferreira ca fiind un “must have” dintre produsele BB este Creamy Concealer, “pentru că atunci când este aplicat corect, te face să arăţi odihnită“, spune el.
Facebook.com/bobbi brown
Twitter:@bobbibrown
Blog: everythingbobbi.com
Youtube:youtube.com/bobbibrown
Ce tare, abia astept sa se deschida magazinul! Vedeam destul de des prin tutorialele de beauty de pe Youtube fete care foloseau produse Bobbi Brown si spuneau cat de bune sunt! Acum e randul nostru sa le incercam :D:*
Author
Si eu sunt incantata, asa cum spuneam si in articol.am aflat tot la lansare ca acele sesiuni de machiaj din magazin nu vor costa nimic. acum, la MAC, se plateste o astfel de sesiune.sau iti poti lua produsele recomandate in pretul ala.legat de sesiunile acestea exista si servicii si lectii de machiaj pe care le vor asigura in magazin si care pot dura de la 5 minute pana la 45 de minute.
În sfârșit!! Abia aștept sa se deschidă magazinul ca sa merg sa le testez.cred ca am sa investesc intr-un fond de ten de la bobbi brown 😉